Forum  Strona Główna



 

Po odbiorze 3xtrima

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Strona Główna -> Screenshots & Movies
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kube




Dołączył: 01 Kwi 2007
Posty: 86
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 18:57, 05 Cze 2007    Temat postu: Po odbiorze 3xtrima

Po odebraniu nowiuteńkiego 3xtrima SP-YPH dla naszego aeroklubu wyruszyłem z Gliwic do Krakowa, a następnie do Łososiny:

3xtrim Leniwie pasie się na płycie dla GA Krakowskiego lotniska Balice.
[/list]
Kołowanie

start



C.D. M. N.

3xtrim by Dariusz "Grunstein" Mazurkiewicz do zrobienia panel 2d, vc i poprawienie modelu. Niedługo powinien się ukazać do ściągnięcia.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Vincenzo




Dołączył: 20 Wrz 2006
Posty: 88
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław/Rzeszów

PostWysłany: Śro 2:02, 06 Cze 2007    Temat postu:

Moja sugestia - 3xtrim to ultralight, a takowe rejestrujemy z 4 znakami po SP- (np. SP-ABCD)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kube




Dołączył: 01 Kwi 2007
Posty: 86
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 7:12, 06 Cze 2007    Temat postu:

Nasz aeroklubowy 3xtrim został zarejestrowany jeszcze przed tymi 4literowymi jak wiele innych ultralajtów.

p.S będzie miał zaczep do holowania szybowców.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Barthez
Administrator



Dołączył: 23 Lip 2006
Posty: 360
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Radomsko

PostWysłany: Śro 10:21, 06 Cze 2007    Temat postu:

Ponieważ jest to dział o screenach, nie sposób nie skomentować. Fotki ładne, wystrzegaj się tylko napisów fs'owskich (1 i 2 screen) i ustawiaj grafę na maxa przy ich robieniu - efekt będzie o wiele lepszy.

A teraz dalsza część OT Mruga

Samolocik fajnie się prezentuje. Ciekawe jak wyglądać będzie kokpit. Co jak co, ale ja czekam z niecierpliwością na dalsze info.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
0wojtas01




Dołączył: 23 Lip 2006
Posty: 223
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: EPBP

PostWysłany: Śro 17:40, 06 Cze 2007    Temat postu:

Za jaki czas ukaze sie finalna wersja Klondike: [link widoczny dla zalogowanych] ?

Ostatnio zmieniony przez 0wojtas01 dnia Śro 16:01, 02 Mar 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Patryk
Gość






PostWysłany: Wto 9:49, 25 Wrz 2007    Temat postu:

Odświeżam i pytam kiedy bedzie wreszcie do sciagniecia!?
Juz czasu uplynelo b duzo...

Moze jakas informacja chociaz Mruga w przyblizeniu
Powrót do góry
Kube




Dołączył: 01 Kwi 2007
Posty: 86
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 15:29, 25 Wrz 2007    Temat postu:

Projekt wydaje mi się, że padł możecie napisać sami do autora może wam prześle tyle ile zrobił
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mick




Dołączył: 11 Paź 2006
Posty: 210
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: JAB

PostWysłany: Wto 17:39, 25 Wrz 2007    Temat postu:

Masz namiary na autora?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
malo




Dołączył: 11 Mar 2007
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Puławy

PostWysłany: Wto 19:03, 25 Wrz 2007    Temat postu:

Jak wszystkie projekty Darka... niestety dzieci/praca nie dają mu czasu na zabawę, TS11 leży u mnie na dysku i czeka na dokończenie, to samo jest z 3xtrim'em...
[link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sopa




Dołączył: 16 Wrz 2006
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bielsko-Biała (EPBA)

PostWysłany: Nie 20:48, 30 Wrz 2007    Temat postu:

Sam model nie wygląda zbyt rewelacyjnie, niestety.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
CHESTER




Dołączył: 29 Maj 2007
Posty: 171
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: EPLR

PostWysłany: Nie 21:48, 30 Wrz 2007    Temat postu:

Ja bym powiedział, że tesktura ...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sopa




Dołączył: 16 Wrz 2006
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bielsko-Biała (EPBA)

PostWysłany: Nie 23:50, 30 Wrz 2007    Temat postu:


CHESTER napisał:
Ja bym powiedział, że tesktura ...


Popatrz na statecznik pionowy oraz na miejsce połączenia kadłuba i skrzydeł. To nie wina tekstury.

3xtrim to na prawdę bardzo ładny samolot i wart jest dobrego odpowiednika w FS, choćby takiego jak ma Aeroprakt A-22 [link widoczny dla zalogowanych]
Wiem, że budowa takiego samolotu to nie łatwa sprawa, ale modelowanie w FSDS w epoce gmaxów i innych 3dstudiopodobnych modelerów to nieporozumienie. Jeśli uraziłem autora to przepraszam, ale tworząc dodatek musi brać pod uwagę, że jego praca będzie oceniana.

Pozdrawiam,
Sopa
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lotny




Dołączył: 22 Lip 2007
Posty: 291
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: się biorą dzieci :)

PostWysłany: Pon 0:02, 01 Paź 2007    Temat postu:

Niestety samoloty modelowane w FSDS przy gmaxowych wyglądaja marnie. Lepiej żeby autor sporzytkował czas na zapoznanie się z 3Dsmax lub Gmax i w tych programach wykonał ten samolot.

Maży mi się pięknie wykonana Wilga (powiedzmy jak ta ceśka 150)... nie wiem czy kiedyś tego dożyje Hyhy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mick




Dołączył: 11 Paź 2006
Posty: 210
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: JAB

PostWysłany: Pon 7:44, 01 Paź 2007    Temat postu:


Lotny napisał:
Niestety samoloty modelowane w FSDS przy gmaxowych wyglądaja marnie. Lepiej żeby autor sporzytkował czas na zapoznanie się z 3Dsmax lub Gmax i w tych programach wykonał ten samolot.

Maży mi się pięknie wykonana Wilga (powiedzmy jak ta ceśka 150)... nie wiem czy kiedyś tego dożyje Hyhy


Na marginesie dodam, że nie ma mozliwosci konwertowania modeli z Gmaxa do 3dmaxa i w odwrotnym kierunku, pośrednio (przez jakieś tam programy zmieniające formaty), jak i bezpośrednio (przez same programy jak i pluginy, wtyczki pomagające zapisać w innym formacie).
sztandarowym przykładem są tak polecane formaty *.md3 czy *.md5.

SDK jest ściśle powiązany z gmaxem i jedynie za jego pomocą można coś zrobić.
Oczywiście wygodniejszy jest 3ds, ale za to gmax jest darmowy Padam
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sopa




Dołączył: 16 Wrz 2006
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bielsko-Biała (EPBA)

PostWysłany: Pon 16:25, 01 Paź 2007    Temat postu:

Jest darmowy, ale za to nie można sprawdzić efektów renderingu w czasie rzeczywistym, no a teksturowanie to osobna bajka Mruga
Powrót do góry
Zobacz profil autora
CHESTER




Dołączył: 29 Maj 2007
Posty: 171
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: EPLR

PostWysłany: Pon 17:36, 01 Paź 2007    Temat postu:


Sopa napisał:


Popatrz na statecznik pionowy oraz na miejsce połączenia kadłuba i skrzydeł. To nie wina tekstury.


No zgoda może i masz racje ale szczerze mówiąc to ja mogł bym mieć i takiego 3xtrim'a aby miał porządny VC i model lotu (chyba plik xx.air za to odpowiada)! W trakcie lotu i tak w 99% siedzi się w kokpicie więc aż tak bardzo nie przeszkadza mi słabe wykonanie modelu. No ale wiadomo, że im bardziej jest wszystko jak w realu tym więcej przyjemności z tego czerpiemy. Wesoly
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Strona Główna -> Screenshots & Movies Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
deoxBlue v1.0 // Theme created by Sopel stylerbb.net & programosy.pl

Regulamin